Subject: Reg 2/2528276, 09.06.25, Heli tn 6 veekvaliteet on korras
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 11:20:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan infoks, et võtsime 05.06.2025 Heli tn 6 täiendava veeproovi, mis
andis Soole enterokokkide osas tulemuse 0 arv/100ml. Seega kinnitame, et
vesi on ohutu joomiseks ning saab jätkata tavapärase veekasutusega.
Tõenäoliselt oli 03.06.2025 võetud veeproovi puhul tegemist juhusliku
kõrvalekaldega. Mikrobioloogilised analüüsimeetodid on väga tundlikud ning
tulemust võib mõjutada nii proovivõtt kui veekraani ümbrus (nt
majapidamislapid, pesusvammid, kasutatud nõud).

Täname Teid koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Heade soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

+372 5661 9942